Kreativni centar

creativnost„Kreativnost je uspješan korak učinjen u nepoznato, silaženje s utabane staze, razbijanje kalupa, otvorenost prema iskustvu i dopuštenje da nas jedna stvar vodi u drugu, svježa kombinacija ideja.“ (Torrance, E.P., 1970.)

Prilike za uspjeh u poduzetništvu su svuda oko nas, okružuju nas i zato je važno prepoznati kvalitetnu ideju koju možemo razviti kroz zanimljiv i primjenjiv projekat. Pri tome je važno naglasiti da je upravo kreativnost vrlo važna karika u razvijanju projektne ideje i pisanju projekta, ali i u puno širem kontekstu.

Kreativnost je važna i prisutna u svakom segmentu našeg života, privatnog i poslovnog, a u poduzetništvu ona ima poseban značaj, jer je važno kako se predstavljamo tržištu i kako će nas tržište prepoznati i prihvatiti.

Kreativni centar se nametnuo sam po sebi, kao posljedica uvođenja Projektnog centra, gdje je osnovna aktivnost trebala pokriti generalne zahtjeve praćenja ponuda natječaja za potpore na tržištu, analiziranja, savjetovanja i pomoći u vođenju projekata, a zapravo je prerasla u neophodnje radnje prije samog projekta, budući se pokazalo kako poduzetnici većinom posjeduju samo dobru volju i eventualne uvijete, a da im za izradu kvalitetnog projekta većinom nedostaje ono najvažnije – ideja i kako ju oblikovati u projekt. Iako većina ima osnovno polazište, kvalitetna jezgra ideje za projekat najčešće ne postoji. Stoga je uloga Kreativnog centra da ponudi uslugu kreiranja ideja, dizajn i razvoj istih te njihovu implementaciju u programe, projekte i/ili aktivnosti tvrtke.

Naše usluge;

  • generiranje ideja za projekte iz raznih područja (kulture, turizma, obrazovanja, poduzetništva). Generiranje ideja, iako izgleda jednostavno, predstavlja najznačajniju fazu razvoja projekta, razvoja novog proizvoda, stvaranje konceptualnih rješenja za razne potrebe stranaka.
  • osmišljavanje i razvijanje tema i koncepta za evente, projekte, natječaje i razne druge programe, shodno potrebama komitenata.
  • dizajn vizualnih rješenja za razne potrebe klijenata  (oglase, pozivnice, materijale, logotipe, radne bilježnice, udžbenike, zahvalnice, darove, ambalaže..), vizualnog identiteta tvrtke kao sredstva nastupa i predstavljanja tvrtke tržištu…..

Primjena projektne ideje u praksi znači njezino oživotvorenje koje se postiže početkom obavljanja zamišljenih projektnih aktivnosti.

Mnogi teoretičari smatraju stvaralački proces jednim od ključnih komponenti kreativnosti; stvaranje nečeg novog pri čemu motivacija i kreativnost igraju ključnu ulogu. Danas, više no ikada, možemo sa sigurnošću tvrditi da upravo kretivci pokreću svijet i da je
„kreativnost važnija od znanja“ (Einstein).

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s