Centar za tržišno komuniciranje

Projekti realizirani darovnicama i bespovratnim sredstvima uključuju aktivnosti promocije i vidljivosti projekta, čiji je cilj podizanje svijesti ciljnih grupa projekta i opće javnosti o ciljevima i rezultatima projektnih aktivnosti. U tu svrhu poželjno je izraditi komunikacijsku strategiju, glavne aktivnosti i kanale komuniciranja.

Naše usluge:

•izradu komunikacijske strategije
•izradu vizualnog rješenja
• izradu plana promotivnih aktivnosti
• dizajn i izradu promotivnih materijala (letci, brošure, baneri, spotovi, newsletteri, panoi)
• objave priopćenja za medije
• organiziranje konferencije za medije
• provođenje promotivne kampanje u medijima
• izradu web stranice

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s